onsdag 14 november 2007

Utmaning

Ett meme har gått runt på 'crafts'-bloggar ett tag. Jag har avvaktat, men nu tar jag chansen. Det är en bra idé:

“I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”


Så nu har jag anmält mej hos handmade, och du kan anmäla dej här hos mej. Först till kvarn...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jätterolig idé. Men jag får hoppa över, jag tror jag skulle bli stressad, även om jag har ett helt år på mig att knåpa ihop saker. :)

Tex sa...

Nej, om man blir stressad så blir det helt misslyckat. Inget roligt alls.

Anonym sa...

Jag är tyvärr redan med annars hade jag skrikigt av lycka att få något av dig. Men jag räknar med att detta kommer att gå runt och runt så när mina är skickade får man väl gå med igen.
Lycka till!

Tex sa...

Det kommer alltid nya chanser. Det går ju alltid att ordna egna byten, om man ser nåt man gillar.