onsdag 14 november 2007

Ordlös onsdag - WIP



Fler ordlösa bilder finns hos Nejma.

19 kommentarer:

Nejma sa...

Vad ska det där bli för nått? Fint blir det i alla fall. :-)

Anonym sa...

Ser ut att bli något fint, men har ingen ide...vad det kan bli!
*nyfiken* på resultatet!

Tex sa...

Detta är min totala brist på självbehärskning. Jag kan inte göra en sak i taget.

Istället blir det 3 sjalar, en tröja, en matta, och möjligen nåt mer i nån kasse...

Cattis sa...

Ser ut som flera projekt..?

Admin sa...

Var glad att du kan göra mycket på en gång - det är en förmåga, ingen brist.

Anonym sa...

Jag stickade en gång. Ett par Lovikkavantar. Sen fick det vara nog. Ont i fingrarna.

Fast vantarna hänger med än i denna dag. Fast Lovikka har gått i konkurs.

Kent Filppu sa...

När jag var liten gillade jag att sticka, men nu sticker jag hellre :-)

Randi sa...

Du väcker min nyufikenhet - ser krativt spännande ut!

Åsa sa...

Det ser roligt ut, nuförtiden blir det inte mycket stickat här i huset.

Anonym sa...

Jag trodde att det var syjunta på gång. Att det var flera "hantverkare". Det var längesedan jag stickade eller virkade. Men det är kul.

Della sa...

Stickat har jag inte gjort på länge. Men det var rätt kul, vill jag minnas. fast svårt. Det här ser lite med avancerat ut än det jag gjorde.

Linda sa...

Vilket härligt bord :)

Tex sa...

Ett smörgåsbord :-)

Tex sa...

Allt kommer att visas upp mera, så småningom här på bloggen.

görel sa...

Vad härligt det ser ut, jag har ingen stickning alls på gång men det måste jag ändra på snarast.

Åsa sa...

Haha, det där känner jag igen :) Jag gör likadant. Särskilt med böcker - så fort jag börjat med en vill jag börja en annan osv. Inte alltid så effektivt...

Boel sa...

Så pyssligt och hemtrevligt! Jag är usel stickare vilket är tråkigt. För det är fint med stickat.

Anonym sa...

Som upplagt för att låta kreativiteten flöda!
En liten fråga, vad betyder WIP?

Tex sa...

WIP är en förkortning för Work In Progress