tisdag 6 november 2007

Ordlös onsdag



Fler ordlösa bilder hos Nejma.

17 kommentarer:

Nejma sa...

Gott om fjärrisar på det bordet. *s* Och din mobil ser bekant ut, jag har en likadan. ;-) Jättefina blommor, det gör det hela så mysigt och hemtrevligt. Det är bara fikat som fattas för att det ska vara komplett. ;-)

Pumita sa...

Haha, känner igen det där. Kom att tänka på en kompis som efter ett par glas vin försökte sätta på tv´n med en miniräknare... ;D

Anonym sa...

Kul Bild!
Någon vill ha bättre kontroll..!

Tex sa...

Nejma: Jamenvisst, fikat är det ju som fattas.

Pumita: Händer hela tiden.

Think twice: Det kan kännas lite rörigt i skallen ibland.

Sara sa...

Jag undrar ju förstås om det är något som firas, med nyinköpta buketter på bordet? ;)

Anonym sa...

Haha, jag har fler. Senast jag räknade kom jag upp i 13 fjärrkontroller. Det börjar bli jobbigt.

Cattis sa...

Ser ut som mitt köksbord när jag sätter mig ner för att organisera:)
Men fjärrkontrollen?
Har du tv i köket?

Åsa sa...

Känner igen synen, ibland rör det som sagt till sig, eller har ni någonsin hört något när ni svarar när det ringer i fjärrkontrollen?

Della sa...

Nej, svarat i fjärkontrollen har jag aldrig gjort. Däremot försökt räkna på telefonen på jobbet.

Anonym sa...

Ser ut som mitt köksbord. Haha..
delavij det brukar jag också göra. Försöka räkna på telefonen alltså.

Michael sa...

Hehehe....härlig bild, mitt bord är liknande med utan mobilen, eftersom den trillade ut ur fickan förra veckan.

ännu en glad ryttare sa...

Hi hi, mysigt värre. Man kan ju bli tokig på fjärrkontrollerna, grabbar fel och trycker och inget händer.

Anonym sa...

Är det din "kontrollpanel". Där skulle jag gärna sitta med min symaskin och sy och småprata.

Tex sa...

Sara: Nej blommorna var ett spontant inköp. Men de skulle ju inte stå sådär, på svaj.

Det är mobil, fast telefon, fjärr till 'bergssprängare' och fjärr till köksteven. Jag brukar faktiskt inte ta fel, däremot har jag många gånger sprungit runt och letat efter apparaterna. Och dom har åkt i golvet många gånger,speciellt fjärrkontroller verkar vara en förbrukningsvara hos oss.

Nicoline: Jag har symaskinen i samma rum som datorn. Du är välkommen.

Anonym sa...

Sabla ilandsproblem! ;)
Man trycker och trycker på kontrollen, det händer inte ett smack. Förrän man upptäcker att man trycker på fel apparat. Sånt händer mig :D

Anonym sa...

Ja, varför har man inte en fjärr- kontroll till allt. Så kunde man bara rikta den i rätt riktning mot TV, stereo, DVD, video eller vad man vill starta.

Tex sa...

Ilandet har kanske för stort kontrollbehov?